Værdier

Vores værdier

Siden 1945 har DAI’s værdier og verdensbillede været støbt i et stærkt fundament af gensidighed, vidensdeling, ansvarlighed og forståelse for kunden. Fundamentet, hvori vores virksomhed udspringer, bygger her på de værdier, der historisk, nu og i fremtiden skal kunne afspejles i DAI’s fælles mål og indsatser.

Et bæredygtigt og attraktivt leverum

Vores fælles standpunkt udgør den samlede bolig – et fælles og bæredygtigt “leverum” – som er cementeret i grundsøjlerne: En synlig og attraktiv identitet, høj kunde- og medarbejdertrivsel samt et fokus på kvalitet, oplæring og muligheden for at udvikle og optimere forretningen. Vi skal her fokusere på at sælge vores specialistfokus og gå efter bedresalg fremfor mersalg.

Vores kerneværdier

  • Vi vil skabe gensidig værdi mellem DAI/ kunden på lang sigt
  • Vi deler viden og erfaring
  • Vi gør alt for at forstå dit perspektiv
  • Vi tager ejerskab og leverer til aftalt tid og kvalitet
Citat
Vores struktur og værdier bygger ikke på MERsalg – men BEDREsalg i alle dele af forretningen.
Rasmus Bering, Administrerende Direktør
Værdier: billeder

Vi har højt til loftet

Vores fælles værdier og indsats er omkranset af en stærk tagkonstruktion, der udgør vores samlede målsætninger, mission og vision for fremtidens DAI. Vi skal være de bedste til det, vi gør, og vores medarbejdere skal være specialister inden for deres respektive kompetenceområder. 

Alt sammen skal det dog fortsat tage afsæt i målet om at opnå høj kunde- og medarbejdertilfredshed, så vi fremover er det naturlige valg for kunder og medarbejdere i branchen. Taget er her vores konstante påmindelse om, at vi skal turde se langt og sigte efter vores fælles mål. 

Læs mere om vores værdier i Fra Turnaround til New Ground.